SECCIONS

jueves, 15 de marzo de 2018

El nostre cos, la nostra llar


Sóc conscient dels missatges que m'envia el meu cos? Els atenc? O no tinc temps?
Sóc conscient de les meves emocions?

Quants cops al dia atenc els missatges que m'arriben al meu mòbil? Tinc temps per això?
Fer-me aquestes preguntes em pot resultar incòmode però ho trobo necessari.

Reconnectar amb jo i, amb això, reconnectar o millorar la meva connexió amb les persones, amb la natura, amb la música...

Però, com fer-ho? Com retrobar-me? Com conèixer-me i reconèixer-me?

Aturo i observo el meu cos, amb amabilitat, amb equanimitat, amb estima.

Si ho voleu provar, us compartim una pràctica guiada per a què pugueu fer el vostre escànner corporal.

Us desitgem que trobeu en el vostre cos la vostra llar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario